Rapport från Göteborg 3 december

Gunilla Jarfelt gunillajarfelt@…il.com
Fre. 5 december 2003 13.25.18 +0100

Äntligen!

Efter fyra veckors scrabbletorka var det äntligen dags igen för lajvspel.
Olyckligtvis förlorade jag själv (som vanligt) alla mina matcher, men jag
behåller humöret ändå (i alla fall nästan). Tyvärr fick jag inte med mig
alla protokollen, men de resultat, som jag känner till, blev så här:

Johan - Jan 461 - 266
(Johan: LANGUST 80 p, HUSbONDE 76 p)

Nils - Björn 351 - 366
(inga noterade rullningar, men det var nog i alla fall en)

Gunilla - John 332 - 347
(John: LaNGARE 70 p
Gunilla: PaTIENS 78 p)

Jan - John 319 - 370
(John: bRÄSSERA 63 p, MISSHAg 67 p)

Johan - Gunilla 367 - 264
(Johan OXIdERA 87 p)

Nils - Jan (515 - 285)
(inte heller här finns noterat några rullningar, men jag tror nog att det
var två)

Dessutom spelades en match mellan Björn och Gunilla, som Björn vann.
Ytterligare en match bör ha spelats, men där vet jag ännu mindre....

Hälsningar
Gunilla/guggee

Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/

Information om listan