Re: Ny tävling?! - Scrabble top 12

StefanDiös pyas@…et.se
Mån. 8 december 2003 23.18.26 +0100

Intressant idé, jag hade inte tänkt på att det skulle vara ett problem. Jag
tror kanske fortfarande inte att det är så allvarligt, men det hindrar ju
inte att man kan ha en så bra plan som möjligt. Visst kan vi än så länge
bestämma vad vi vill till den här turneringen.

Fördelen med det ena är att det blir en aning mer överskådligt och
aktuellt, och fördelen med det andra att det (kanske) blir mer rättvist och
mindre fegspel. Vilketdera går bra för mig.

S Diös

Information om listan