Höstserien 2003 - slutställning&påminnelse

henrik jonés henrik.jones@….com
Sön. 14 december 2003 21.44.07 +0100

På sedvanlig plats i cyberrymden (http://www.pcp.no-ip.biz/div/nisse/stopet/index.htm) kan ni nu beskåda den definitiva slutställningen för Höstserien. Endast 4 matcher blev ospelade, ett resultat som jag som arrangör är mer än nöjd med. Hade dessa matcher haft stor betydelse för någon av priserna hade de säkert blivit av tror jag dessutom.

På onsdag klockan 19 delar vi ut priserna. Både seriedeltagare och andra hälsas varmt välkomna för att delta i gratulationerna och spela lite relaxspel så här strax före jul. Ju fler som kommer, desto stämningsfullare blir det!

/Henrik