SV: Fritt Svenskt scrabble på Palm Pilot!

Erik Starbäck erik@…uu.se
Mån. 15 december 2003 14.04.29 +0100

Hej!

On Mon, 15 Dec 2003, Ringdahl Niklas wrote:

> Håller på att prova Scrabble på PPC, men dina länkar till ordlistor på
> din din hemsida funkar inte. Finns inte filerna kvar där?

Jag var lite för ivrig. En hel del skumma buggar dök upp. Jag tror att
Eric har fixat så att det verkligen funkar nu, men jag avvaktar ett par
dagar med att lägga upp nya versioner. Jag tror inte att han (eller du som
tänkt använda den) blir glad om jag sprider halvtrasiga debug-versioner
till resten av världen. Det var urkorkat av mig.

Sorry!

/Erik S

Information om listan