  From: Robert Svenander
  To: henrik jonés ; Information om listan
  Sent: Thursday, December 11, 2003 9:24 PM
  Subject: Re: Onsdagsspel på Stopet 2004 (???)

  Till att börja med vill jag tacka Henrik för en mycket bra genomförd höstserie.. har varit skoj att vara med även om mitt eget spel inte alltid har varit det bästa.
  Sen när det gäller våren så håller jag med om att det låter spännande med korta tävlingar men jag jag finner ett stort problem med den modell som presenterats när det gäller korta matcher. Den modellen stänger tyvärr ut vissa spelare, tänker då främst på min sambo Sahra som inte har en chans att kunna delta i en sån match då hennes funktionshinder sätter stopp. Hon har inte en chans att spela så snabbt, och skulle då inte kunna vara med och det känns väldigt trist att stänga ut en spelare.
  Men samtidigt har jag svårt att finna en egen lösning på det här problemet.

  MVH

  Robert.S