Spelinfo

Benkt Steentoft benkt.s@….com
Fre Mars 21 16:55:19 CET 2003

Hmmm
kanske Scrlabbleförbundet borde byta namn till "Ordspels-förbundet" eller
något mer klatschigare ...
Men ... att samla ordspel det kan spelas tävlingar i ett förbund är en
bättreidé än att låta det spridas till en massa ...
Fast det är min mening ...
Jag vill ju samla alla tankesporter i ett förbund ...
"små är vi var o en, enade är vi stora & starka!"

/ benkt

----- Original Message -----
From: "Nils Berner" <Information om listan>
To: "Benkt Steentoft" <Information om listan>
Cc: <Information om listan>
Sent: Friday, March 21, 2003 4:49 PM
Subject: Re: Spelinfo

> Skojar du?
> Jag är eld och lågor. Har spelat det där och tycker det är jättekul.
Tyvärr inte haft tid och motspelare för att fördjupa mig i det. Har
föreslagit för Stefan Diös att Scrabbleförbundet skall utöka
> verksamheten med detta och Boggle. Öppet scrabble tycker jag dessutom vore
en intressant variant där tävlingsverksamhet snarast borde påbörjas. Kan
inte du, Nils E, bygga ut din sajt, så har vi säkert
> 1000 aktiva i varje disciplin i ett litet nafs(-k)?
>
> /Nils
>

>                     "Benkt Steentoft"
>                     <Information om listan>          To:
<Information om listan>
>                     Sent by:                     cc:
>                     Information om listan        Subject:     Re: Spelinfo
>                     ling.uu.se
>

>                     2003-03-21 16:39

> Jepp.
> Har dock inte hört något om att det ska spelas turneringe i det spelet ...
> Men om det blir så så tror jag att en person vid namn Berner skulle gilla
> det :-)
>
> / B

Information om listan