Höstserien - resultatuppdatering

henrik jonés henrik.jones@….com
Lör. 22 november 2003 15.15.36 +0100

Nu är hemsidan uppdaterad med onsdagens matcher.  http://www.pcp.no-ip.biz/div/nisse/stopet/ Victoria leder nu serien med 4 poäng. Vinner hon två av sina tre återstående matcher är hon säker segrare om jag räknat rätt.

Jag vill passa på att tacka för alla vänliga ord ni skickat till mig. Jag ska vidarebefordra dem till min syster också. Som det känns just nu kommer vi båda att komma och spela den igen den 3:e december. Om någon av er mailar mig en lika bra redovisning som Claes G och Lisa gjorde senast för de matcher som ev. spelas den 26:e så känns det som att allt rörande serien är under god kontroll. Det verkar också som att de allra flesta återstående matcherna också kommer att spelas.

/Henrik