Vokalpokalen dag 1

StefanDiös pyas@…et.se
Lör. 29 november 2003 23.10.26 +0100

Vokalpokalen i Malmö har samlat 17 deltagare, vilket är rekord. Tävlingen
spelas som gruppspel, två stadier, i tre grupper med sex i varje, inklusive
en vakant. Jag lyckades inte få mig med resultatlistorna från klubben, men
om mitt minne inte sviker har följande spelare kvalificerat sig till spel
om platserna 1-6:

Stefan Diös, Niklas Elmefjäll, Lisa Blohm, Greger Nässén, Henrik Fröjmark,
Jörgen Strand.

Följande spelar om platserna 7-12: Mårten Björkman, Emma Ivarson, Johanna
Oscarson, Rita Åkesson, Olof Siverbo, Ronnie Löfström.

Följande spelar om platserna 13-17: Ola Torstensson, Caitlin Mårtensson,
Anita Marmell, Helena Berkesköld, Sarah Nilsson.

Nu väntar ännu ett gruppspel alla mot alla som ska avgöra slutresultaten.
Första ronden är redan spelad och de resterande fyra följer i morgon
söndag. Då kommer också en fullständig resultatrapport.

(Spridda minnen: Greger har lagt NERTZPÄLS, Niklas har lagt UTFÖRANDE
(9-rullning) och Lisa har lagt MANSLEM.)