Höstserien - hemsidan uppdaterad

henrik jonés henrik.jones@….com
Sön. 30 november 2003 16.09.34 +0100

http://www.pcp.no-ip.biz/div/nisse/stopet/index.htm finns nu resultaten från den 26/11.

Sök samband med era kvarvarande motspelare. Jag kommer nu den 3:e och hoppas att åtminstone någon av herrar/damer Nils, Hans och Victoria finns på plats. Räknar med deltagande den 10:e också, men Erika och jag måste åka ner till Norrköping för diverse praktiska göromål den dagen och jag vet inte hur snabbt vi hinner hem till Stockholm igen.

Observera regeln om att den som är närvarande både den 3:e och 10:e (under en någorlunda rimlig tidsperiod) får tillgodräkna sig en W.O över de återstående motspelare som ev. inte dyker upp vid något av tillfällena. Jag hoppas inte att vi ska behöva göra bruk av regeln, men jag nämner den ändå för ordningens skull.

Prisutdelning blir precis som tidigare planerat onsdagen den 17:e

/Henrik