Scrabble i Malmö

StefanDiös pyas@…et.se
Ons. 3 september 2003 13.38.04 +0100

Det är dags att börja planera för Vokalpokalen, höstens turnering i Malmö.
Med stor sannolikhet kommer den att spelas helgen 15-16 november (båda
dagarna). En liten möjlighet (risk?) kan finnas att den flyttas två helger
framåt eller bakåt i tiden, men just nu lutar det åt den 15-16. Om någon
intresserad har stora svårigheter då, så meddela mig. (Meddela mig
förresten gärna även om ni kan den 15-16. Alltid kul att få en liten
förhandsglimt om mängden intresserade deltagare. "Officiell" anmälan kan
dock inte göras ännu.)

Närmare detaljer kommer så fort tidpunkten är slutgiltigt fastställd,
förhoppningsvis inom några veckor.

De närmast följande träningarna i Malmö äger rum 11 september, 18 september
och 6 oktober. Information har gått ut till berörda. Om någon annan önskar
bli berörd, dvs få information, så är ni naturligtvis välkomna. Hör av er
till mig i så fall.