Nisse nere.

Jörn Eriksen jeri@…et.se
Tis. 30 september 2003 22.42.16 +0100

Frågan är varför man håller på och gnäller på någon som lägger ner alla
dessa timmar helt ideellt? Jag har full förståelse att man till slut ledsnar
och tar sådana drastiska steg som Nils gjort. Jag har haft många
högtidsstunder framför datorn och tillhör de som varit med nästan ända från
början, jag minns skakiga sessioner då hans server fick spelet då det var
fler än 50 inloggade samtidigt. Det avhjälptes med insamlingen till en ny
server. Jag tycker ändå det är trist som fan att inte få spela och föreslår
därför att Nils tar nya tag och startar om siten. Den här gången som
betalsite. Vad är det värt för er att kunna spela online? För mig som fattig
student är det i alla fall värt... *tänker* Hm. 300:-/år?

/Jörn Eriksen

Information om listan