Nisse nere.

scrabble at ekholm.se scrabble@…m.se
Tis. 30 september 2003 23.48.37 +0100

Absolut!
Dock har jag hittills avstått från att betala då jag fruktade att
någonting liknande skulle hända. Hur är iden att Svenska Scrabbleförbundet
står för hårdvara, bandbredd och driver projektet med scrabble på nätet?

/Mattias
0709-424412

On Tue, 30 Sep 2003, Jörn Eriksen wrote:

> Frågan är varför man håller på och gnäller på någon som lägger ner alla
> dessa timmar helt ideellt? Jag har full förståelse att man till slut ledsnar
> och tar sådana drastiska steg som Nils gjort. Jag har haft många
> högtidsstunder framför datorn och tillhör de som varit med nästan ända från
> början, jag minns skakiga sessioner då hans server fick spelet då det var
> fler än 50 inloggade samtidigt. Det avhjälptes med insamlingen till en ny
> server. Jag tycker ändå det är trist som fan att inte få spela och föreslår
> därför att Nils tar nya tag och startar om siten. Den här gången som
> [...]

 Here's to our wives and girlfriends,      :   :            : :
 may they never meet!                      :   :        :   :.:
   /Groucho Marx          :                :   :      : :   :::
 "#$%&*/<{([|])}>\~:;=@^+-_'`.,?!0123456789abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Information om listan