Från: Information om listan [mailto:Information om listan]För Henrik Fröjmark
Skickat: den 12 augusti 2004 15:50
Till: Nils Berner; Information om listan
Ämne: Re: Aspudden DBS

Ha! Det var det löjligaste jag hört!

12 ronder på en dag, 7.30 till 23.00 utan paus. Jag är mycket, mycket frestad att deltaga i detta vansinne. Är detta en ren lekdag, eller är det en rejtinggrundande tävling? Om det bara är lek så anmäler jag mig på stört. Är det rejtingtävling måste jag nog tänka några varv till då jag inte är så sugen på sånt. När på kvällen öppnar baren?

/ Henrik F Röjmark, som alltid uppmuntrar glad galenskap

--

Sign-up for Ads Free at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup <http://mail01.mail.com/scripts/payment/adtracking.cgi?bannercode=adsfreejump01>