Aspudden DBS

Nils Berner nibe06@…banken.se
Fre. 13 augusti 2004 11.25.44 +0100

Jag vill att Aspudden DBS skall vara ratinggrundande och har bett
styrelsen om sanktion för det. Det verkade lovande när jag talade med
ordförande, som uttryckte liknande personliga åsikter som Johan.

/Nils

Johan R”nnblom <Information om listan>
Sänt av: Information om listan
2004-08-12 20:09

Till
Information om listan
Kopia
""@mtek.chalmers.se
Ärende
Re: Aspudden DBS

Hej!

Vad gäller rating så kan jag inte se, så länge det rör sig om en ovanlig
tävlingsform, att det skulle finnas några skäl att *hindra* arrangörerna
från att göra turneringen ratinggrundande, om så önskas. Däremot måste det
ju råda full frihet för en arrangör att ordna tävlingar som inte är
ratinggrundade, om arrangören så önskar.

Själv skulle jag gärna vara med oavsett ratingpåverkan, men vet inte ännu
om
jag har möjlighet.

--
  /Johan Rönnblom