JASON CUP - Uppdatering 2

Peter Oljelund peter.oljelund@…net.net
Sön. 15 augusti 2004 08.30.35 +0100

I uppdatering 2 av JASON CUP kan följande nedanstående
deltagarlista presenteras.  Inga reserver anmälda för närvarande.

Nu också med de, baserat på aktuella spelare och ratingplacering, färdiggjorda grupperna.

Se  http://jasoncup.oljelund.net/grupper.html

Måhända ett risktagande att färdigställa grupperna på detta sätt eftersom antalet deltagande
kan ändras i sista stund - dock känns det som om det är värt att prova. Utrymme finns ju för
improvisation när vi kommer till spel.

PÅMINNELSE 1: Fortsätt gärna att anmäla er till JASON CUP
till mig på  Information om listan   eller  070-403 41 48

PÅMINNELSE 2: Ni som får ändrade planer och inte kan komma - meddela detta snarast
till mig på  Information om listan   eller  070-403 41 48

Övrig information finns som på  http://jasoncup.oljelund.net

/Peter
     NAMN  RATING
      Niklas Elmefjäll  1135