  From: Martin Bender
  To: Information om listan
  Sent: Sunday, August 15, 2004 12:44 PM
  Subject: RE: JASON CUP - Uppdatering 2

  Hej Peter,

  Tack för den stora äran att få tillhöra det ordinarie startfältet!

  En liten näsvis fråga/kommentar om gruppindelningen bara: Är det inte lite orättvist att spelarna rankade 1,5,9 och 13 hamnar i samma grupp? Vore det inte rimligare med tex (1,8,9,16) (2,7,10,15) (3,6,9,14) respektive (4,5,10,13) alternativt ren lottning av en spelare ur varje "ratingklass" till varje grupp?

  Personligen har jag absolut inget emot gruppindelningen, det blir ju trevligt att möta dig om inte annat!

  Vi ses.

  Martin

  Protect your PC - Click here for McAfee.com VirusScan Online