From: "Claes Gejrot" <Information om listan>
To: Information om listan, Information om listan, Information om listan
Subject: Re:__Apropå_Jakko_cup
Date: Wed, 21 Jan 2004 09:54:04 +0100

Aj aj, jag anade att REeLDANS skulle väcka vissa frågor. Henrik har helt
rätt.  Det var ett desperat läge: Sista draget i ett helt låst läge men med
ett S fritt. Det var ett (chansartat) försök att hyfsa siffrorna i en för
mig riktigt hopplöst bedrövlig match som jag redan förlorat. Motståndaren
(Mikael P.) brydde sig inte om att utmana utan nöjde sig med segern (vilket
jag inte hade räknat med alls). Ibland lönar det sig tydligen att hugga till
med något...

Claes