Re: Om motioner och poströster

JohanRönnblom jrblom@…almers.se
Tors. 29 januari 2004 13.09.57 +0100

Hej!

Jag skulle reagera om det togs beslut om stadgeändring eller ekonomi på
"övriga frågor". Det som i vårt fall är lite knivigare gäller väl beslut om
regeländringar. Det skulle väl kunna vara minst lika kontroversiellt i just
vårt fall. Kanske borde detta tydliggöras på något vis.

Poströster tycker jag inte om av samma skäl som Stefan. Så länge motionerna
är kända, så kan de ju diskuteras exempelvis här på listan. Det tycker jag
räcker - skulle vi ha poströster (eller nätröster) så skulle vi nog snart
kunna befinna oss i en sits där förbundet styrs av ett antal personer varav
de flesta aldrig träffat varandra.

--
  /Johan Rönnblom

Information om listan