Höstserien - protokolltrassel

Lisa Blohm scrabble_lisa@…o.se
Fre. 17 september 2004 08.33.15 +0100

Hej,
jag hade lovat att kopiera protokoll till Höstserien för att ha med mig den 22:a. Protokollen måste - för att bli nästintill gratis - kopieras på Sveroks kansli i slakthusområdet (nära Globen) någon gång mellan 14 och 20 på måndag.
Dessvärre jobbar sambon sent den dagen, vilket jag missat, och protokolltryckning och småbarn har tidigare visat sig vara en väl svettig kombination (Sverok har lite för många och dyra apparater).
Om någon annan har möjlighet att kopiera då, får ni gärna göra det, maila mig så förklarar jag närmare, eller ring på 0739-26 18 14. Annars dröjer dessvärre protokollen en vecka till.