Vandringsdjuren!

Greger Nässén greger.nassen@…o.se
Fre. 13 maj 2005 01.16.30 +0100

Hej! Efter mer än ett är nu min webbsida med förbundets vandringsdjur
uppdaterad, så gott det har gått att reda ut. Det finns några oklarheter
klar för TA Cup fortfarande, men det påverkar inte resten av de
inblandade djurens vandring.

Djursidan finns på http://members.chello.se/greg/djur_ramar.htm. På sikt
kommer djursidan att integreras med förbundswebben, men det är inte
prioriterat för tillfället.

Om allt är okej är följande personer "fodervärdar" för djuren inför SM:

Elefant Greger - Björn Söderström (inte anmäld till SM ännu)
Pingvin Birgitta - David Holmberg (inte anmäld till SM ännu)
Känguru David - Jannike Molander (inte anmäld till SM ännu)
Gräsand Niklas - Johan Rönnblom (anmäld till SM)
Kapucin Per - Thomas Olsson (avliden 2003)

Det är än så länge bara gräsanden Niklas som är "anmäld" till SM. Om jag
fattat saken rätt finns Niklas just nu hos Jonas Lejon. Kan nån som ska
till Göteborg ta på sig att hämta den hos honom?

Förhoppningsvis hinner jag till SM sätta ihop en sida med matcher i
tidsordning för varje djur, så jag kan stämma av den mot loggböckerna
för de djur som dyker upp.

Jag skulle också uppskatta att få bilder på alla djuren från
innehavarna, med loggbokens framsida synlig framför djuret.

Alla synpunkter på och rättelser av djursidan emottages tacksamt!

Greger

Information om listan