From: Information om listan [mailto:Information om listan] On Behalf Of Johan Rönnblom
Sent: den 13 maj 2005 00:48
To: Information om listan
Subject: Re: SM-djuret!

Greger Nässén wrote:
> Jag tänkte bara tala om att jag har en loggbok och snöre av samma typ
> som tidigare djur har, så jag kan förbereda en sådan för nästa
> vandringsdjur.

Det låter mycket bra, det har vi inte fixat än.

> Även om ni inte vill avslöja arten på djuret, så bjuder traditionen att
> det ska vara en godkänd 7-bokstavsrullning. Blir det så i år också?

Det blir så i år också.

Vad gäller övriga djur så vore det ju väldigt bra om vi kunde få hit dem
till SM. Det är ju kul om de syns. Jag har i teorin någon form av djur
sedan GBG Open, men den som Elmis hade vunnit det från hade inte gett det
till honom, så jag vet inte riktigt var det är (eller vad det är).

--
  /Johan Rönnblom