Re: HÖSTSERIEN 2003 (STOCKHOLM, STOPET)

Tine Norling tine.norling@….com
Ons. 3 september 2003 14.38.12 +0100

Håller med Elmis - uj, uj, vad du skriker! Tog mig friheten att minska ned teckenstorleken en aning ;-).

  From: Henrik Jonés
  Subject: HÖSTSERIEN 2003 (STOCKHOLM, STOPET)

  >Är det fler än jag som tycker att det vore kul att tillföra lite extra spänning till höstens >träningar genom ett lite mer organiserat seriespel?

  Ett mycket trevligt initiativ, anser jag! Jag är gärna med, om det är ok att man inte är närvarande på Stopet precis varje gång. Jag kan inte delta v.38 (då sörplar jag öl i Prag) och v.39 (Bokmässa).

  > Ev. skulle vi också kunna ha ett jumbopris eller nåt mer subjektivt, typ den som kämpat >tapprast och med godast humör.

  Jaa!! Det röstar jag för! Då har en annan en chans att knipa ett pris också... ;-)

  Tine / Xenix
  - som för närvarande har svår Nisse-abstinens. Hoppas kunna vara med en stund på Stopet i kväll för att stilla lite av suget.