När blir Vokalpokalen?

StefanDiös pyas@…et.se
Sön. 14 september 2003 22.10.07 +0100

Några av er väntar på slutgiltigt besked om när Vokalpokalen kommer att
spelas i Malmö. Jag har tidigare sagt att det preliminärt blir helgen 15-16
november, men att det ännu finns en liten möjlighet att den flyttas. Nu vet
jag att om det blir en sådan flytt, så spelas tävlingen den 29-30 november
i stället. Chansen/risken att det blir så ser just nu ut att vara lite
större än jag först trodde.

Tack, alla som har yttrat sig. Jag ska vänta in ytterligare något besked
innan jag slår fast speldatumet slutgiltigt. Jag hoppas att det kan ske
under den närmaste veckan.